3 may 2010

Marató d´Empúries 2010

A les 8 ens trobem el Ferran Zabalia i Jo per fer la cursa. Ell farà la mitja i jo la marató.També hi ha el Josep Martínez que finalment no ha faltat a la cita.
Ens marquem un ritme de creuer de 4:50 i els primers 9 km els fem junts xerrant de les nostres coses.Al Km 10 ens creuem per primer cop amb l´Eva . Llàstima que no facin coincidir els circuits de les diferents curses .
Ens separen a l´entrada de l´Escala . El Ferran segueix recte cap a la seva millor mitja i jo giro cap a les ruïnes d´Empúries. Les sensacions son molt bones i el ritme el mantinc amb facilitat.
Al Km 26 ens creuem el Josep i Jo (ell ja va pel 30) .Van passant els Km i les sensacions segueixen sent molt bones . Amb el ritme que porto penso que puc arribar per sota de les 3 hores 25 minuts. Massa bonic . Arriba el Km 34 i apareix l´home del Mazo (penso que igual era el tio la vara) . L´estomac comença a fer de les seves i tinc moltes ganes de fer una devolucion.M´enganyo a mi mateix i segueixo. Un Km mes tard les punxades son importants i vaig una mica marejat. Decideixo parar , caminar una mica i hidratar-me bé. Com que la cosa no millora arranco de nou i baixo el ritme . Al Km 37 torno a creuar-me amb l´Eva . No para de donar-me ànims pero jo ja vaig mort com una rata. No tinc forces ni per plorar . Finalment el crono marca 3:37:10

* Fernando Zabalia: 1:41:30



* Carles Garcilopez: 3:37:10