15 jul 2010

Setmana del 11 de Juliol

Aquesta setmana intentaré recuperar una mica la constància amb els entrenaments.

Dilluns: Natació 2600 + 45 minuts spinning
Dimarts: 45 minuts bici , pujo per Vallvidrera i baixo per l´Arrabassada + 30 minuts de running al parc Güell.
Dimecres: 1:15 de bici amb 8 canvis de ritme de 4 minuts al tope. Ens trobem al cnc amb l´Eva on intento nadar 2500 mts . Suposo que de l´esforç de la bici m´he quedat deshidratat i nadant he tingut dos enganxades del bessó esquerre impressionants.
Dijous: Em fa molt mal la cama. Prefereixo descansar be i hidratar-me força
Divendres: Encara em fa mal la cama però decideixo sortir amb la bici. Aniré fins on aguanti . A Badalona les sensacions son molt dolentes. De fet decideixo tornar cap a casa . Arribo un altre cop a l´entrada del carrer Guipuscoa però sento una veu que diu ("Eres una rata cobarde") i dono la volta , em planto a la N-II i vaig tirant. La cama respon i em vaig trobant millor. Apreto una mica mes el ritme i segueix responent. Al final arribo a Arenys amb una mitja molt bona . Mitja volta i cap a casa . Ha estat millor del que pensava. 102Km , 3 gels , una barreta i 8 bidons d´aigua.

http://connect.garmin.com/activity/40676078

Dissabte descanso , diumenge hi ha la triatló.