20 jun 2010

Molt feliç i amb 40

Diumenge: Toquen 45 minuts de bici i 1:30 de running .
6:30 pujo la carretera de Vallvidrera i baixo per l´arrabassada . 44 minuts 45 segons mes tard deixo la bici i tiro cap a la carretera de les aigües . Les cames pesen i esta clar que no sortiran els temps de l´altre diumenge . Anada cap als xiprers a 5:10 el Km . Molt cansat . L´Ordal passa factura . A la tornada intento apretar mes però no puc baixar de 4:50 el Km . Es el que hi ha . Al final em trobo amb l´Eva i caminem una mica junts.

Dutxa i a preparar el dinar del meu aniversari !!!!!!
Quant un es va fent gran sempre pensa que passarà al arribar als 40 anys . Ja ho tindràs tot fet , casat amb un parell de crios , un bon lloc de treball , bons ingressos , tot controlat , tot arregladet , pis amb hipoteca quasi pagada , segona residencia ,una persona seria i formal ............ por dios.......gràcies a Deu que alguna cosa va fallar.


Ara ja hi soc i res de res . Molt feliç d´haver trobat una parella com l´Eva , de que vingui un petit com el Josepet , de tenir una família com la que tinc i de tenir al meu voltat tants amics i persones que valen molt la pena collons !! Moltes gracies a tots per ser-hi , per aguantar mis cositas i per fer una mica millor la meva vida .