1 oct 2010

Dos dies

Ja ho tenim aquí. Ahir 23 km amb la bici amb calma i pensant ja en els 180 que faré diumenge. Els nervis van pujant. Penso que durant aquests mesos he entrenat suficient per poder arribar en unes 11 hores però ja veurem. La N-II estarà tallada tot el dia o sigui que si algú vol venir a mirar la proba ho haurà de fer per l´autopista. He calculat els següents temps de pas si tot va be , sino ....uf.
8:30 natació
9:50 sortida de l´aigua
10:00 bici ,sortida de Calella direcció Masnou
10:55 arribada al Masnou 1
11:55 arribada a Calella 1
12:50 arribada al Masnou 2
13:50 arribada a Calella 2
14:45 arribada a Mataro
15:30 arribada a Calella 3
15:40 Sortida Marato Calella direcció Santa Susana
16:40 arribada a Calella 1
17:40 arribada a Calella 2
18:40 arribada a Calella 3
19:40 arribada a Calella 4
La Mama: "si al menys et paguessin , vols dir que tot aixó val la pena. Aquest nen es burro"
El Papa: "xis ,xis , que jo vigilo , no fem el tonto i a la feina ,amb calma però a la feina"
Txusa:"això no pot ser bo"
Pepe: "eres un mariquita. Tira coño tira"
Padrina:"nena jo ja t´ho deia que aquest nen es burro"
David: "3,8km en 1 hora i 20 minuts es lent,jo a la piscina ...."
Povedano:"hay que pegarle las orejas con cinta para que sea mas aerodinámico"
Zabalia:"la madre que lo parió . Encima quiere ir a hacer tiempo,estamos todos taraos"
Roser:"oeoeoeoe oe oe ,a la bim a la ba a la bim bomba , el garci , el garci ..."
Alfredo: "venga guapo que puedes , has entrenado suficiente si calculamos la velocidad con.."
Anna:" Jo li faria un arreglo a la bici,al utilitzar el canvi a les pujades fas una força que.."
Moltes gràcies a tota la gent que m´ha animat durant tot aquest temps. Especialment a l´Eva . Hi ha dies que he entrenat mes per ella que per mi i ha estat al meu costat tot i que ella també esta passant un Ironman amb el Josepet.
Ara em toca a mi!