4 oct 2010

Gratitud

He esperat un parell de dies abans de narrar L'experiència del Challengue.
Diumenge tenia molts sentiments contradictoris i volia reflexionar una mica de tot el que va passar.No tinc paraules d'agraïment per tot el suport que vaig rebre. Mes d´un cop he pensat que segurament podia haver seguit per tots vosaltres però no era la meva intenció acabar fer patint tothom 14 o 15 hores i menys a l´Eva amb el Josepet a la panxa.
Tot i la pena que produeix plegar d´un esdeveniment així estic molt content de tota l´aventura viscuda. Molt content i Feliç de L'ànim i la comprensió de l´Eva durant tots aquests mesos. Molt content de l´esforç de tota la gent que va venir a animar-me. El meu germà i la Mireia sense dormir , l´Alfredo i l´Ana amb el petit mig malalt , la Maite que pujava si feia falta caminant . L´Alba i el Metxe corrent amb la moto per arribar-hi ,la meva mare i la Txusa amb tren , el Pove venint amb la seva germana amb una super pancarta , el Ferran i la Roser pujant després de córrer una mitja marató , un munt de gent que no hi podien ser però que s'han preocupat i animat com el que mes,............. moltes,moltes,moltes gràcies a tots.
Crònica: He passat la nit del lloro . Coincideix l´October fest a Calella i tenim l'Hotel ple D'Alemanys de festa. Baixo a esmorzar a les 3 del mati i després intento dormir una horeta mes.
5:30 sona el despertador. Em trobo be. Dutxa i cap al bikepark amb els bidons
6:45 acabo de posar a punt la bici i em puc relaxar una estona. La meva sortida no serà fins a les 8:30 . Prenem un cafè mentre arriben el Pepe i la Mireia i veiem com surten els professionals a les 7:30 . No hi ha massa llum però el dia es mantindrà força be
8:15 m´acabo de posar el neoprè i entro a l'Aigua per calentar una mica. Estic menys nerviós del que pensava.Em sento preparat.
8:35 donen la sortida . A l´aigua molts pocs cops. Han fet molts calaixos de sortida i això ens ajuda a nadar mes relaxats. A la meitat del recorregut miro el temps 36 minuts. Millor del que pensava. Començo a avançar dorsals del davant i m'animo. Vaig a un ritme còmode i hi ha moments que penso en apretar però la prudència fa que no ho faci. Surto de l´aigua amb 1 hora 13 minuts. Millor del que pensava i gens cansat. Transició ràpida i a la bici.10:03 veig per primer cop tota la tropa. Em dona força i començo la bici com un top gun . El ritme es bo i vaig adelantant posicions . Vaig menjant i bevent el que deia el llibre i de moment tot va be. Mitja volta a el Masnou i mitja per sobre de 32 km/h . Anem be i sense forçar. De tornada hi ha uns segons que puc anar prop dels 10 primers . Es al.lucinant amb quina facilitat roden . Nomes els veig durant 30 segons. A les 2 hores 10 minuts ja veig la rotonda de Calella , encaro la baixada i collons!!!!! Pancarta,samarretes ,tots cridant com bojos i animant. Gallina de piel mitja volta i a tope . Agafo una segon bidó de l'organització i tiro cap a el Masnou de nou. Vaig pensant en baixar una mica el ritme per dosificar i de sobte noto unes punxades a la panxa. Penso que no serà res i segueixo . Al arribar a Caldetes les punxades ja son importants i començo a sentir-me marejat. Segueixo una mica mes però a l´entrada de Mataró he de parar totalment marejat i faig una devolución important. Plàtan,barretes i com un litre de líquid. No entenc res de res, em noto be físicament però no puc ni beure aigua. Porto 75 km en bici i em començo a preocupar. M´espero uns 5 10 minuts mentres veig com passen corredors. Un dels bidons d'isotònica penso que no m´ha sentat be. Arranco de nou i començo a pensar com solucionar-ho . Calculo per sobre i quedaran unes 4 hores de bici . Potser amb aigua puc arribar. Som-hi . Agafo aigua a l'avituallament de Matró i segueixo a un ritme mes baix . La bec poc a poc però al arribar a Vilassar torno a parar, segona devolución . A premià serà la tercera i a la gasolinera del Masnou la quarta (menció especial per la senyora de la gasolinera, es va preocupar una bona estona de mi) . Paro uns 15 minuts . Analitzo la situació i calculo quines possibilitats tinc d'acabar una prova en aquestes condicions. Nomes porto 90km amb la bici i em trobo realment fotut. Tot el pla a la merda . Cau alguna llàgrima de rabia . Em cago en tots els sants i la mare que va parir els gels i les barretes energètiques (la pròxima la faig amb una olla d'Escudella). Al final decideixo seguir i acabar la segona volta de bici. Si aconsegueixo menjar seguiré sino plego. Passo Premià , Vilassar i arribo a Mataró. Agafo aigua i intento prendre una mica de gel. Nova devolución . Passo Arenys , Caldetes , Canet ,Sant Pol i ja veig Calella. Porto unes 2:30 sense menjar i no em veig amb cor de fer 40 km mes i la marató amb res a l'Estomac. Arribo fins el suport team i els informo del que ha passat. Després direcció cap a l´infermeria un suero de Primperan i cap a casa. ,
A faltat poc