8 oct 2012

Marató de Collserola 2012


Collons com corre la gent!. Es nota que hi ha mes experiència . Amb un resultat com aquest 4:19:58 l´any passat hagués estat el 29 . Aquest any he entrat el 51.
La idea era fer un entrenament de qualitat de cara al Montsant però el fet que l´Ivan s´hi apuntes ja feia que la cosa s'accelerés. Sortida molt ràpida pel corriol fins a la carretera(km 2) , a partir d´aqui ritme constant 5:20 fins el Km 22 . No fa gaire calor i es pot córrer be. Estem posicionats entre els 50 primers corredors i es clar que la cosa no canviarà gaire. Els avituallaments no els toquem . Porto tres bidons amb aigua, un parell de sobres de recuperation sport(miraculosos) i dos barretes+gel. Volia sortir carregadet i a fe de Deu que hi vaig. Durant el recorregut parem a un parell de fonts que ens fan sumar uns 5 minutets ben bons. Fins el Km 35 vaig molt be , però as les últimes pujades la cosa ja es complica i començo a patir. Toca apretar les dents. Ja fa mes calor i l´Ivan cada vegada va millor. M´espera a les últimes rampes però jo l´ animo a que marxi. No podria mantenir el seu ritme fins al final. Es bonic veure com accelera i va marxant poc a poc amb un córrer fàcil tot i ser la seva primera marató de Muntanya. Jo a lo meu, m´he quedat sol i toca mantenir posició. Ja nomes queden els tres km finals de baixada. Entro una mica marejat però molt satisfet amb la millora de 15 minuts respecte l´any passat.