23 may 2010

Triatló Gavà 2010

Ja tenim al sac la primera triatló olímpica .

Temps final 2:37:28 , el 227 de 420. Dorsal 208


A les 7 del matí ja érem l´Eva i jo a Gavà . Aparquem amb facilitat i aprop del boxes. He passat la nit del lloro.M´ha recordat els nervis previs de la primera marató. Que si fallarà això , que si he de sortir aquí, he d´entrar allà ,.. tota la nit donant voltes.Entro a boxes i primera sorpresa , coincideixo amb l´Enric Ribera i el Xavier Puig dels corracatagafo cosa que em tranquil.litza una mica . Penjo la bici i preparo les sabatilles de córrer. Em poso el neoprè i ens dirigim cap a la platja. El mar esta en calma i el dia es preciós. Poc a poc ens ajuntem tots els nadadors. En uns minuts donaran la sortida.


Natació: Collons quin vall de bastons . Cauen cops de tots els costats . Els primers minuts no veig ni la boia . Tothom esta nerviós i la gent pica l´aigua com si la volgués trencar. A cada gir mes bastonades. De sobte tot es calma i em dedico a nedar be.Vaig mirant sota l´aigua i no veig ningú. Vaig be , vaig be ! han quedat enrere! Quant em dono compte soc direcció Sitges ! Vaig sentint la veu de la meva mare que va dient "aquest nen es burro" . Canvio de direcció i faig els metres finals millor. Al final 31 minuts . Del tot insuficients.


Bici: La transició a boxes correcte. Els primers quilòmetres amb la bici els faig amb ganes i intentant agafar un grup perquè el vent no em castigui tant . Ho intento amb un primer grup però el ritme que porten no es el meu i se´n van. Faig els primers 20 Km sol i això es nota. Bufa un vent de cara en algunes zones que no deixa passar de 33/34 km/h . Al final em passa un grup d´uns 6 corredors on hi es l´Enric Ribera i decideixo afegir-m´hi. Al final del grup rodo millor. He tret una bona experiencia per les properes curses . Sol ni de conya!



Córrer: La segona transició també força correcte. Prenc un gel i surto amb l´Enric . Ell va a un ritme molt superior i ja no ens veiem fins al final. La calor es important i el passeig marítim de Gavà passa factura a alguns corredors. Es l´únic tram on passo corredors. Fem dos voltes a un circuit de 5 Km ple de gent que va a la platja o pren aperitius als restaurants. Acabo amb amb el meu típic espring final.

Com sempre moltes gràcies a l´Eva , sense els seus ànims tot aixó seria molt mes difícil.